دانلود پایان نامه ارشد رشته مدیریت

عنوان کامل پایان نامه :

 ارزیابی و رتبه بندی عوامل بحرانی موفقیت (CSF) بانکداری الکترونیک در بانک ملت با رویکرد

قسمتی از متن پایان نامه :

) مدلهای بانکداری الکترونیکی

2-2-1) بانک های الکترونیکی

در واقع موسسه ای می باشد که فقط روی اینترنت موجود می باشد و دارای هیچ گونه شعب فیزیکی نیست.

2-2-2) شعبات الکترونیکی

در این مدل بانک های معمولی و مرسوم ، خدمات بانک الکترونیکی را به کاربران خود ارائه می دهند.علت وجود این مدل این می باشد که تمامی کاربران اینترنت و مشتریان بانک ها از خدمات بانک های الکترونیکی بهره گیری نمی کنند لذا وجود بانک های قدیمی هنوز تا مدتی لازم به نظر می رسد .

که البته بهره گیری ازمدل دوم بهتر می باشد زیرا بحث امنیت را از دید کاربران بهتر می تواند پوشش دهد پس مراجعین بیشتری خواهد داشت که در نهایت سود بیشتر را در بر خواهد داشت و بانک را به اهداف نزدیک تر خواهد نمود.

2-2-3) انواع خدمات بانکداری الکترونیکی

بانکداری الکترونیک شامل سیستم هایی می باشد که مشتریان موسسات مالی را قادر می سازد تا در سطح اطلاع رسانی، ارتباط و ترکنش از خدمات و سرویس های بانکی بهره گیری کنند:

این سطح ابتدایی ترین سطح بانکداری اینترنتی می باشد. بانک اطلاعات مربوط به خدمات و عملیات بانکی خود را از طریق شبکه های عمومی یا خصوصی معرفی می کند.

  • ارتباطات

این سطح از بانکداری اینترنتی امکان انجام مبادلات بین سیستم بانکی و مشتری را فراهم می آورد. ریسک این سطح در بانکداری الکترونیک بیشتر از شیوه سنتی می باشد و کنترل های مناسبی را برای عدم دسترسی به شبکه اینترنت بانک و سیستم های رایانه ای نیاز دارد.

انواع مختلف بانکداری الکترونیک عبارتند از:

  • بانکداری اینترنتی
  • بانکداری مبتنی بر تلفن همراه و فناوری های مرتبط با ان
  • بانکداری تلفنی
  • بانکداری مبتنی بر نمابر
  • بانکداری مبتنی بر دستگاه های خودپرداز
  • بانکداری مبتنی بر پایانه های فروش
  • بانکداری مبتنی بر شعبه های الکترونیکی
  • شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید

  • برای ارایه خدمات بانکداری الکترونیک کانال های متعددی هست که بعضی آنان عبارتند از:
  • رایانه های شخصی
  • کیوسک

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

هدف اصلی این پژوهش کاربرد تکنیک های ارزیابی و رتبه بندی عوامل بحرانی موفقیت (CSF) دربانکداری الکترونیک بانک ملت  جهت تخصیص بهینه منابع موجود به مصارف می باشد

  • طراحی مدلی مناسب برای ارزیابی و رتبه بندی عوامل بحرانی موفقیت (CSF) در بانکداری الکترونیک بانک ملت
  • تدوین شاخص های ارزیابی و رتبه بندی عوامل بحرانی موفقیت (CSF) دربانکداری الکترونیک بانک ملت
  • توسعه مبانی نظری و تئوریک در زمینه بانکداری الکترونیک بویژه در بخش ارزیابی و رتبه بندی عوامل بحرانی موفقیت (CSF)
  • انجام ارزیابی و رتبه بندی عوامل بحرانی موفقیت (CSF) در اداره کل بانکداری الکترونیک بانک ملت

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : ارزیابی و رتبه بندی عوامل بحرانی موفقیت (CSF) بانکداری الکترونیک در بانک ملت با رویکرد  با فرمت ورد