دانلود پایان نامه ارشد رشته مدیریت

عنوان کامل پایان نامه :

 ارزیابی و رتبه بندی عوامل بحرانی موفقیت (CSF) بانکداری الکترونیک در بانک ملت با رویکرد

قسمتی از متن پایان نامه :

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید

  • تلفن بانک

در حال حاضر بانک ها با نصب بردهای الکترونیکی بر روی تلفنبانک بر روی رایانه های مرکزی شبکه های داخلی و شبکه های متمرکز، امکان پاسخگویی خودکار به مشتریان را فراهم کرده اند، کاربران با در اختیا داشتن تلفن های مجهز به سیستم تن از طریق ایجاد ارتباط با تلفنبانک امکان دریافت صورتحساب و آگاهی از موجودی حساب خود رادارند.

  • بانکداری از طریق تلویزیون کابلی

در شیوه بانکداری از طریق تلویزیون کابلی، با بهره گیری از یک سیستم کنترل از راه دور و انتخاب کانال تلویزیونی مربوط به بانک، مشتریان میتوانند بسیاری از عملیات بانکی را که از طریق تلفن عادی انجام می گردد پیگیری و به انجام برسانند (حسنزاده، ۱۳۸۲).

  • دستگاه خودپرداز

یکی دیگر از روش های جدید در بانکداری الکترونیک، بهره گیری از دستگاه خودپرداز می باشد. انجام بسیاری از امور بانکی، از طریق خودپرداز امکان پذیر می باشد. با در نظر داشتن اینکه شخص با در دست داشتن کارت خود و با وارد کردن شماره رمز، بایستی در محل دستگاه حضور داشته باشد، موراد ایمنی آن کمتر مورد توجه قرار گرفته می باشد.

  • اطلاع رسانی از طریق تلفن و فاکس

یکی دیگر از خدمات 24 ساعته بانکداری الکترونیک بهره گیری از تلفن بانک ها و دریافت ایمیل از بانکداری الکترونیک به اشخاص حقیقی و حقوق بانک ها در هر لحظه از شبانه روز می باشد.

  • بانکداری مبتنی بر تلفن همراه [1]

سامانه‌ای می باشد که از طریق تلفن همراه می‌توان عملیات بانکی خود را انجام داد. در این سامانه با نصب یک نرم‌افزاربر روی گوشی تلفن همراه بدون مراجعه به بانک و در هر ساعتی از شبانه روز می‌توان عملیاتی از قبیل دریافت موجودی حساب، انتقال وجه و پرداخت قبوض را انجام داد.

  • پایانه های فروش[2]

پایانه فروش یا‌‌ همان  POS، دستگاهی می باشد که برای پرداخت هزینه خرید و بدون نیاز به پول نقد و با بهره گیری از کارت بانکی مورد بهره گیری قرار می‌گیرد.

از روش های دیگر در بانکداری الکترونیکی، دستگاه فروش نقطه ای می باشد که به گونه وسیع در فروشگاه ها و مراکز خدماتی مورد بهره گیری قرار میگیرد. در این شیوه، مشتری با بهره گیری از کارت هوشمند و قرار دادن آن در دستگاه و با وارد کردن رمز خود، میتواند برای خرید کلیه ی کالاها و خدمات خود به جای پول نقد از کارت بهره گیری کند (ناظمی، مرتضوی، راحتی، ۱۳۸۴).

[1] . Mobile banking

[2] . point of sale

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

هدف اصلی این پژوهش کاربرد تکنیک های ارزیابی و رتبه بندی عوامل بحرانی موفقیت (CSF) دربانکداری الکترونیک بانک ملت  جهت تخصیص بهینه منابع موجود به مصارف می باشد

  • طراحی مدلی مناسب برای ارزیابی و رتبه بندی عوامل بحرانی موفقیت (CSF) در بانکداری الکترونیک بانک ملت
  • تدوین شاخص های ارزیابی و رتبه بندی عوامل بحرانی موفقیت (CSF) دربانکداری الکترونیک بانک ملت
  • توسعه مبانی نظری و تئوریک در زمینه بانکداری الکترونیک بویژه در بخش ارزیابی و رتبه بندی عوامل بحرانی موفقیت (CSF)
  • انجام ارزیابی و رتبه بندی عوامل بحرانی موفقیت (CSF) در اداره کل بانکداری الکترونیک بانک ملت

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : ارزیابی و رتبه بندی عوامل بحرانی موفقیت (CSF) بانکداری الکترونیک در بانک ملت با رویکرد  با فرمت ورد